Spanien Dag 1

Jag klev upp 06.00 någonting tror jag de var, sen packade jag klart de sista, sen in med allt i bilen, åkte till tågstation, mötte anna & elin, sen satt vi oss på tåget. Efter ett tag så tog mamma och pappa upp ett paket, jag öppnade de utan någon som helst tvekan, och i paketet låg en systemkamera. Över lycklig tjej
Canon EOS 1100D
När tåget hade åkt en bit så hann vi knäppa några kort, och vi bara pratade och pratade om flygresan och allt som gick att prata om. (har fler bilder från tåget, men tar som bästa)
vi gick runt på arlanda och försökte fördriva tiden. vi åt frukost på donken, sen gick vi i en massa olika affärer.
Tillslut fick vi äntligen sätta oss på planet och 6 timmars flygning tills vi var framme i spanien.
Vi var äntligen framme i spanien. Vi slängde in värkorna på en gång, sen tog vi på oss bikinin och gick ner till poolen. den efter en kvart gick vi upp, för vi skulle gå till en restaurant och äta. (bilden är från restauranten El Capitan, som ligger vid havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0